Angela de greef

Heel blij mee!

Nvt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Angela. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Corrie Kooijman

Een mooi product voor een hele goede prijs.

Ik heb geen verbeterpunt wel een tip , je moet in de beschrijving weglaten vandaag besteld morgen in huis. Want de postbedrijven die maken het niet waar. Dat is niet jullie fout maar van het... Ik heb geen verbeterpunt wel een tip , je moet in de beschrijving weglaten vandaag besteld morgen in huis. Want de postbedrijven die maken het niet waar. Dat is niet jullie fout maar van het postbedrijf.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Corrie. Voor zover ik weet meldt ik dit niet op mijn webshop, ik hou het bij snelle levering. Het is inderdaad afhankelijk van de chauffeur of de levering helemaal... Bedankt voor de mooie review Corrie. Voor zover ik weet meldt ik dit niet op mijn webshop, ik hou het bij snelle levering. Het is inderdaad afhankelijk van de chauffeur of de levering helemaal vlekkeloos verloopt. Gelukkig is dit in de meeste gevallen nog steeds het geval.
Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Wim Triki

De aankoop is precies zoals omschreven; wij zijn er blij mee

Voor ons prima zo

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Wim. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Desiree

De dekbedden zijn van goede kwaliteit.

Veel betere communicatie en opvolging van de bestelling. Professionele aanpak van het geheel zou beter zijn. Moet nog veel leren over het hele proces .

Beste Desiree,
Beste Desiree,
Ontzettend jammer dat je je de afhandeling van je bestelling zo hebt ervaren. Er zijn meteen nieuwe dekbedovertrekken toegestuurd, zoals ik ook direct heb toegezegd, toen je eerdere zending bleef hangen bij GLS. Helaas heb ik geen invloed op de bezorgers, maar wel op het adequaat oplossen van een probleem. Mijns inziens heb ik dit gedaan, jammer dat je dit anders ervaart.

Annemieke Zwiep van Koppen

Prachtige dekbedhoes

Nee prima geregeld

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Annemieke. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Bas & Anneloes

Perfect

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Bas & Anneloes. Ik wens jullie heel veel plezier van jullie aankoop.

Sylvia ML

Voldoet uitstekend.

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Sylvia. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

nelissen

Super

alles was oke

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor je mooie review. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Tess den Boef

Prachtige kleuren en mooie kwaliteit. Snelle levering

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Wat fijn om te lezen Tess. Ik wens je heel veel plezier van je aankoop.

Rianne

Top!

Nvt

Reactie Dekbedovertrekken & Zo:

Bedankt voor de mooie review Rianne, ik wens je veel plezier van je aankoop.